2015. március 29., vasárnap

Art journal -A kezdetek

Megalkottam az első art journal oldalamat. Vettem egy Moleskine határidőnaplót. Az oldalakat négyesével összeragasztottam, hogy kemény oldalpárokat kapjak. Majd gessoval alapoztam, erre jött a gelatos (www.pippi.hu) és a Neocoloros (www.artexport.hu) háttérfestés. Majd következett a gomba megrajzolása. A felhőket, bogárkákat és füveket-virágokat szilikonnyomdával és fekete tintával pecsételtem. A gomba pettyeit, a tündért és a növényi hajtásokat Hobbyművész Decoupage ragasztóval rögzítettem, majd kentem rá egy réteget fedésnek is. Az ezüstös hatást Pentart waxpasztával, a csillogást pedig szintén Pentartos ezüst fine glitter pasztával értem el. Már csak a mai hangulatképhez illő idézetet kell meglelnem. Ötletek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése