2014. június 23., hétfő

Újra kinyitunk!

Sziasztok!

Egész hétvégén keményen dolgoztunk családilag azon, hogy meg tudjuk nyitni újra a Jókai lakótelepen lévő üzletünket. Több, mint 45 kiló fonalat vittem fel, kipakoltam az új árut, címkéztem és kirakatot rendeztem.

Budapest XVI., Jókai Mór utca 4/a

Közben pedig a nagyobbik leánykám is kedvet kapott és segíteni akart. Én pedig örömmel üdvözöltem a fáradozását, nagyon igyekezett ám! Így együtt készítettük el az árcímkéket.


Az árcímkéket fotókartonból vágtam ki 7x9 cm-es nagyságúra. Aztán Deka hobbifestékkel kereteket festettem rá, majd szilikon nyomdával fokozottan nyári hangulatot adtam nekik. ( Papírok és festékek www.hobbymuvesz.hu; szilikon nyomdák Artemio illetve a tengeres www.pippi.hu)

Nagy feladat volt, de kész lettünk időben, ma kinyitottunk! Az emberek pedig jöttek mosolyogva és mindenki elmondta, hogy mekkora öröm, hogy újra visszajöttünk és szükségük van arra, hogy mi itt legyünk. Mert itt a helyünk Mátyásföld központjában - pár hónapot leszámítva 28 éve!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése